Известие

Collapse
No announcement yet.

радиаторчето на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • радиаторчето на парното

    здравейте пробимисе радиаторчето за парното казахаме че може да се замини с радиаторче от лада самара та въпросът ми е излагали саме или не благодаря предварително
    ALFA ROMEO 33 1,4ie-бивша

  • #2
    Кви лади,кви пет лева купи си истинско,в раздел продава има тамън няколко 33 на части.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
    Alfa Romeo 33

    Comment


    • #3
      само питам защото едното е 60лв а другото-145лв
      ALFA ROMEO 33 1,4ie-бивша

      Comment


      • #4
        Ако е читаво втора употреба,киснеш с оцет и си капитан на кораба
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
        Alfa Romeo 33

        Comment


        • #5
          Не бих сложил радиатор на парно втора употреба. След целия труд ще има да се чудиш защо не топли (ако е мръсно и кородирало с квото и да го киснеш все тая) или, не дай боже, защо пълни купето с вода след първото загряване. Вземи си ново. А дали пък става от лада - нямам идея.
          Alfa 156 1.8 TS
          FIAT Tipo 2.0 i.e. GT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от crazysex6008 Покажи съобщение
            здравейте пробимисе радиаторчето за парното казахаме че може да се замини с радиаторче от лада самара та въпросът ми е излагали саме или не благодаря предварително
            Имаш ЛС!!!
            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

            Comment


            • #7
              Да вдигна малко темата.
              Един път си чистих радиатора и резултатът беше чудесен.Сега пак се захванах, но имам няколко въпроса.
              Всичко си беше наред, както се и вижда от снимките. Тръбичките на 70% запушени, както и ребрата задръстени с мушици, кал и други гадости. Почистих го с препарати, много внимателно и шомполирах тръбите. Изтече от тях доста гняс. После почистих до блясък серпантинките, защото нещо ми подсказва, че ако не са добре почистени, после много по-лесно ще се отлага ръждата.
              И точно тука ми е въпросът!
              Трябват ли чак толкова тия серпантинки или може и без тях?
              По-натам ще споделя как съм го сглобил!
              Attached Files
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Ми аз колкото пъти съм чистил радиаторче, винаги си ги връщам обратно. Щом са ги сложили, явно има смисъл. Голяма хамалогия и ваденето на тоя разиатор, само за експеримента. Ми ако се окаже, че без тях е по-зле? Айде пак отново цялата операция.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Тези серпентини завихрят антифриза за по добър топло обмен.

                  Comment


                  • #10
                    серпентините позволяват на течността да минава с голяма скорост през тръбичките и така се получава по добра циркулация през радиатора и не позволява на течността да се задържа в крайната част където потока е по слаб.. ако бъдат махнати течността ще минава само през първите няколко тръбички и в крайна сметка вътрешните ще бъдат затлачени и радиатора ще спре да отоплява както би трябвало
                    Last edited by MAD; d.m.y г., 20:52.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщение
                      серпентините позволяват на течността да минава с голяма скорост през тръбичките и така се получава по добра циркулация през радиатора и не позволява на течността да се задържа в крайната част където потока е по слаб.. ако бъдат махнати течността ще минава само през първите няколко тръбички и в крайна сметка вътрешните ще бъдат затлачени и радиатора ще спре да отоплява както би трябвало
                      Ето това е едно, напълно обосновано от хидро-динамическа гледна точка обяснение.
                      Разбира се, че си ги върнах обратно!
                      После намазах тънко само пластмасовите капаци с един "силикон", чийто производител бодро съобщава на опаковката, че се вулканизирал, издържал и прочие екстри.
                      После сложих капаците, както са си били, защото единият разделя потока на две. После....
                      После съвсем лекичко и нежно подхванах цялата работа с една стяга и притиснах много добре двата капака към питата.
                      Разбира се, запиших единият отвор и пробвах и на налягане и на вакуум, колко държи.
                      Държеше!
                      После с два чифта клещи върнах бертовете на място. Получи се доста добре.
                      Да не забравя, като препоръка....
                      Слагайте малко силикон, но задължително го втривайте в пластмасата, за да я обмокри!
                      В крайна сметка- доволен съм от работата си!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X